woensdag 14 december 2011

Terug op het WWW

Na tijden wikken en wegen besloten om toch weer te gaan bloggen. Deze keer geen eigen domeinnaam meer want daar had ik toch te weinig kaas van gegeten. Ook zag ik bij blogspot diverse mooie lay-outs voorbij komen dus mogelijkheden genoeg. Er deed zich nog een mogelijkheid voor, als je een reactie achterliet bij haar dan kon je een nieuwe lay-out 'winnen'. Door de enorme reacties hierop werd er besloten om het te stoppen maar ze was toch zo lief om een lay-out voor onder andere mij te knutselen, alle credits gaan dus naar haar!

Vandaag een heerlijk rommeldagje, niet echt ideaal weer om erop uit te gaan dus we bleven lekker thuis. Er stond erwtensoep op het menu dus dat heeft bijna de hele dag op het fornuis staan pruttelen.
Nog wat wasjes weggewerkt en even een kleine fotosessie gehouden van dochterlief, uiteraard met als doel voor de nieuwe lay-out.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lay-out heeft Miranda voor jou gemaakt! Helemaal haar stijl en leuke foto's van je dochter :-)
    Hmm, die snert past echt bij dit weer.

    Een fijne donderdag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat je weer terug bent op het www meis enne je weet het he ik heb het met liefde en plezier gedaan!

    Die foto's van je meisje zijn zoooo geweldig!

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie ik net dat je je uitwerkingen van mijn lesjes hier ook hebt gezet...superlief meis! Dikke smak.

    Je hebt het super gedaan in Ps. Er komt zeker binnenkort een nieuwe lesje aan :)
    Ik heb de lesjes ook op mijn blog gezet maar dan niet met het lesje erbij daar moeten ze me maar voor mailen ;)

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Alice, bedankt voor je berichtje, Ja zij maakt mooie dingen ik was sprakeloos zo snel zij mijn kopfoto en lay-out in elkaar heeft gefröbeld. Schattig dochtertje heb jij, leuke foto's.
    Ik kom vast nog eens kijken op je blog,

    Groeten van Truus:)

    BeantwoordenVerwijderen