donderdag 19 januari 2012

Project Life

Ook ik ben helemaal verliefd geworden op het Project Life van Becky Higgins.
Vorig jaar al zwijmelend alle lay-outs bewonderd en dit jaar heb ik besloten om
net als vele anderen op deze manier alles vast te gaan leggen. Dit is nu de derde week en het bevalt me prima! 2 Jaar geleden heb ik P365 gemaakt en vond het naarmate het jaar vorderde steeds lastiger worden om een foto ergens van te maken. Gelukkig hoeft dat met dit Project niet (mag wel uiteraard) Ik ben nu ook lid van een gezellige facebook groep en er is een heus forum opgericht hiervoor.
Hopelijk lukt het om alles bij te houden en op een simpele manier vast te leggen.
Hier alvast een klein overzicht wat ik heb gemaakt:
(Ik heb meer pagina's gemaakt maar vanwege privacy niet alles geplaatst)





4 opmerkingen:

  1. Supergaaf je pagina's meis! Ik ben om en ga ook het PL 2012 doen ;) Veel te veel leuke spulletjes :)

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg gaaf zijn je pagina's! Leuk om te doen he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ziet er echt goed uit!! Leuk he Becky Higgins!
    Hier ook twee keer metP365 gestart. In 2010 liep ik vast door verhuizing en in 2011 door ziekte...maar dit is denk veel beter vol te houden. En ook aanstekelijk zo samen met fb en het forum!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch blijf ik het knap vinden hoe jullie dat allemaal zo mooi in elkaar kunnen knutselen, en dan nog volhouden.... Héél veel plezier en succes met je Project Life!

    BeantwoordenVerwijderen